BARRET DEL FRARE, EL

BARRET DEL FRARE, EL

Ahorras un 5,0%

22,00 €

20,90 €

  • Editorial: ALREVÉS
  • Año de edición:
  • Materia: Narrativa clásica
  • ISBN: 978-84-19627-82-7
  • Páginas: 270
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

Ahorras un 5,0%

22,00

20,90

Añadir a mi cesta
En stock Pídelo ahora y recíbelo en tu casa el día 15/03/2026

Ahorras un 5,0%

22,00 €

20,90 €

Carlo Coriolano di Santafusca, «lo baró», pertany a una família noble vinguda a menys i porta una vida caòtica, aclaparat pels deutes. Per solucionar la seva situació financera, decideix vendre una de les seves propietats a mossèn Cirillo, un capellà més interessat a guanyar diners que en la causa religiosa. A l'últim moment, «lo baró» es deixa endur per la cobdícia i pren una decisió dràstica: assassinar mossèn Cirillo i quedar-se la seva fortuna. És l’assassinat perfecte excepte per un petit detall: «lo baró» es deixa el barret del capellà a l’escena del crim.

Ambientada en un Nàpols gens idíl·lic i amb un estil trepidant i modern, El barret del capellà és una novel·la pionera del gènere giallo o policíac italià. De Marchi no només reflexiona sobre els remordiments i els malsons que torturen un assassí cobdiciós, sinó que retrata amb mestria una societat marcada pels contrastos i les injustícies.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar