Bona Nit, Goril·la
Peggy Rathmann
"Bona nit, Goril·la...", "Bona nit, Elefant...". Es fa de nit al zoològic i tots els animals se'n van a dormir. O no. Qui és el personatge baixet i pelut, amb una clau a la mà i un somriure trapella? Sembla que el guarda del zoològic no l'ha vist encara, però el personatge sospitós sap molt bé quin serà el proper pas del guarda. Novetat en català d'un títol que celebra vint any...
"Bona nit, Goril·la...", "Bona nit, Elefant...". Es fa de nit al zoològic i tots els animals se'n van a dormir. O no. Qui és el personatge baixet i pelut, amb una clau a la mà i un somriure trapella? Sembla que el guarda del zoològic no l'ha vist encara, però el personatge sospitós sap molt bé quin serà el proper pas del guarda.
Novetat en català d'un títol que celebra vint anys al catàleg d'Ekaré, escrit i il·lustrat per la gran Peggy Rathman.
Reseña del Editor
Información de seguridad
- Cargando la información ...
Otros libros del autor