COM SOBREVIURE A UNA TESI D'HUMANITATS

COM SOBREVIURE A UNA TESI D'HUMANITATS

Ahorras un 5,0%

17,00 €

16,15 €

  • Editorial: ANEM EDITORS
  • Año de edición:
  • ISBN: 978-84-18865-00-8
  • Páginas: 144
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

Ahorras un 5,0%

17,00

16,15

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

El present volum compila els escrits de diversos investigadors en el camp de les humanitats que expliquen la seva experiència de recerca i la seva vinculació al món laboral universitari i investigador, amb l'objectiu d'explicar a les joves generacions que segueixen una carrera investigadora en humanitats els reptes, vicissituds, dificultats i realitats que es van trobar en el seu moment.

Continguts:
-El primer pas en la conquesta de la torre d'ivori? Fer una tesi d'humanitats a principis del segle XXI, per OSCAR JANÉ, RICARD TORRA i IGNASI FERNÁNDEZ, p. 9-13.
-Ensopegades evitables, encerts i reptes, per JOSEP CAPDEFERRO, p. 15-28.
-Empezar por el principio... O fent i desfent una tesi doctoral, per MARIA BETLEM CASTELLÀ, p. 29-46.
-Un retall de «la Primavera» i la «fugida als boscos», per MARIA GARGANTÉ LLANES, p. 47-69.
-I és així com volem tirar pel dret però avancem en ziga-zaga, per MIQUEL PÉREZ LATRE, p. 71-87.
-Reflexions crítiques sobre el món de la recerca, per GERARD ROSICH, p. 89-100.
-La tesi i les seves circumstàncies, per MARTA ROVIRA MARTÍNEZ, p. 101-119.
-Assaig d'una tesi que parla de perifèries i poder, per ANTONIO STOPANI, p. 121-134.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar