- Editorial: COMANEGRA
- Año de edición: 2018
- Materia: Historia. Generalidades
- ISBN: 978-84-17188-18-4
- Páginas: 210
- Colección: Comanegra
- Idioma: Español
24,00 €
Alerta disponibilidad online24,00 €
Aquest llibre repassa com sha pensat a Barcelona la cuina com a espai domèstic (sovint anomenat laboratori pels mateixos autors que la tracten) des dIldefons i Clotilde Cerdà fins al tardofranquisme. Analitza levolució estètica de la publicitat i els seus missatges més remarcables, com ara el «Moulinex libera a la mujer» que va fer estralls durant els anys seixanta del segle XX. I desvetlla els vincles entre la història de la ciutat, de la tecnologia, de larquitectura, dels sabers, dels imaginaris i de la relació entre cuina i gènere. Veurem levolució de la ciutat pletòrica de les dècades de les exposicions Universal i Internacional, amb larribada de la llum elèctrica i la progressiva democratització del subministrament energètic, passant pel veritable cul-de-sac de la ciutat moderna, a partir del 1939.
Añadir a mis favoritos
Compartir