DE L'ESPIRITUAL EN L'ART

DE L'ESPIRITUAL EN L'ART

12,00 €

  • Editorial: ATICO DE LOS LIBROS
  • Año de edición:
  • Materia: Arte. Generalidades
  • ISBN: 978-84-16222-39-1
  • Páginas: 144
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

12,00

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

12,00 €

Una fita essencial de l'estètica

Vassili Kandinski (1866-1944) és una figura imprescindible de la història de l'art contemporani en qualitat de difusor i de promotor del primer moviment d'art abstracte. Va ser membre de Der Blaue Reiter i de l'escola de la Bauhaus, dos dels moviments creatius més importants i més reconeguts de l'art modern.

De l'espiritual en l'art és el seu text més conegut i més traduït (mai abans, però, al català), i és on l'autor elabora i analitza la pràctica de l'abstracció no figurativa. L'objectiu de Kandinski és que el lector desenvolupi la seva capacitat de captar allò que és espiritual en les coses materials i abstractes, amb un estil literari impecable que avança pels meandres de la filosofia i de la reflexió estètica amb claredat i amb uns referents sensorials i pictòrics accessibles: de fet, el gran poder comunicatiu del text és un dels trets que més ha contribuït a consolidar-lo com una influència indiscutible en la història de l'art.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar