EL PES FALS

EL PES FALS

HISTÒRIA D'UN INSPECTOR DE PESOS I MESURES

13,00 €

  • Editorial: L'AVENÇ
  • Año de edición:
  • Materia: Narrativa clásica
  • ISBN: 978-84-16853-00-7
  • Páginas: 144
  • Encuadernación: Bolsillo
  • Idioma: Catalán

13,00

Consigue 0,65 puntos TROA

13,00 €

Consigue 0,65 puntos TROA

Enviar a un amigo

Després de dotze anys de fidel servei militar, Anselm Eibenschütz és empès per la seva dona a iniciar una nova vida al districte de Zlotogrod com a inspector de pesos i mesures. Enmig d'un ambient fred, fosc i corrupte, l'home intenta imposar el bon ordre i treballa honradament per la llei i l'Estat. Tanmateix, el seu esperit acaba sucumbint a un amor foll i a l'acció de les forces tèrboles de la petita ciutat austrohongaresa, de manera que la seva existència es converteix en una espiral d'infelicitat, solitud i incertesa que intenta oblidar amb el poder de l'aiguardent. A través de la simplicitat d'un conte i d'un estil marcadament poètic, Joseph Roth construeix la dura història de supervivència d'un individu honest que lluita aferrissadament contra la inèrcia d'un sistema corromput.

Más libros de este autor

Ver todos
Joseph Roth

Joseph Roth

(Brody, 1894 - París, 1939)Novelista y periodista austríaco de origen judío. Nació en Brody, en la región de Galitzia, por entonces dentro del Imperio Austrohúngaro (hoy esta región se divide entre Polonia y Ucrania). Su familia era judía. Su madre, Maria Grübel, era hija de un comerciante; su padre, Nachum Roth, abandonó a la familia al año y medio de casarse, antes de nacer Joseph. Vivió alternando estancias con parientes maternos y paternos, a cargo, sobre todo, de su tío Siegmund Grübel, que posteriormente sería el modelo para Bloomfield, p... [Leer más]

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar