ELS ORTÒPTERS DE CATALUNYA

ELS ORTÒPTERS DE CATALUNYA

/

Ahorras un 5,0%

22,00 €

20,90 €

  • Editorial: BRAU
  • Año de edición:
  • Materia: Biología
  • ISBN: 978-84-18096-26-6
  • Páginas: 192
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

Ahorras un 5,0%

22,00

20,90

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Ahorras un 5,0%

22,00 €

20,90 €

Nova guia de camp de la col·lecció de natura “Maluquer”, dedicada als ortòpters –grills, saltamartins, someretes, llagostes...–. Aquests insectes són presents en hàbitats molt diversos, des de dunes costaneres fins a prats alpins, passant per zones estèpiques. De mida més aviat grossa, gregàries i de cant molt característic, algunes de les espècies del nostre país tenen una distribució molt restringida que les converteix en endèmiques de territoris determinats, de vegades molt petits.
El volum recull al voltant de 147 espècies i ens en descriu la biologia, l'hàbitat o la distribució, així com altres aspectes. A cada fitxa hi trobem també una fotografia que ens ajudarà a la seva identificació. Complementa el llibre una introducció amb informació d'interès general sobre aquest grup faunístic i diverses claus visuals de gran utilitat.
El text, clar i directe, i les imatges detallades permeten que la guia vagi dirigida a un ampli espectre de públic: des de naturalistes i entomòlegs especialitzats fins als simples aficionats a la natura que podran fer una descoberta autònoma, individual o familiar d'aquestes espècies.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar