ERA WOOLF

ERA WOOLF

LES NOSTRES SENYORES DALLOWAY

Ahorras un 5,0%

24,95 €

23,70 €

Ahorras un 5,0%

24,95

23,70

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Ahorras un 5,0%

24,95 €

23,70 €

A partir de la idea de resseguir l’empremta de Virgina Woolf en la literatura catalana, Mireia Vidal-Conte desplega un projecte literari ambiciós en què, combinant fragments narratius amb d’altres més assagístics i poètics, demostra com la influència de l’escriptora anglesa és tan important en les nostres autores, que seria com demanar-se per la presència del color blau en el Mediterrani. L’obra s’estructura en sis parts i, a banda dels fragments de dietari en què Vidal-Conte re-flexiona sobre la creació, la literatura, el feminisme i la seva pròpia experiència com a es-criptora, també hi trobarem les intervencions “estel·lars” d’una dotzena d’escriptores, còm-plices i amigues de l’autora, que responen a la invitació d’explicar quina és la seva relació amb Woolf. A més a més, conté una novel·la apòcrifa, escrita per Clara Frisachs, alter ego de l’autora, que dona veu a Orlando, el personatge més famós i significatiu de Woolf. El volum es clou amb un breu poemari que recull i representa tot el que significa aquesta

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar