- Editorial: UNIVERSITAT DE BARCELONA
- Año de edición: 2015
- Materia: Psicología
- ISBN: 978-84-475-4248-2
- Páginas: 404
- Encuadernación: Bolsillo
- Colección: < Genérica >
- Idioma: Catalán
Ahorras un 5,0%
25,00 €
23,75 €
Alerta disponibilidad onlineAhorras un 5,0%
25,00 €
23,75 €
En la societat d'avui dia, l'escriptura és una eina crucial de comunicació i d'accés al coneixement, fonamental per a l'evolució del pensament. Per això és imprescindible que els alumnes aprenguin a escriure amb coherència, cohesió i adequació. Adreçat als professionals de l'àmbit educatiu i psicoeducatiu, aquest llibre té com a objectiu potenciar la reflexió sobre els aspectes relacionats amb l'apropiació de l'escriptura i proporcionar instruments per al procés d'ensenyament i aprenentatge. Partint de diferents marcs teòrics, es proposen activitats i situacions que afavoreixen l'adquisició del principi alfabètic i dels elements implicats en la composició del text. Es planteja una aproximació a l'escriptura des dels processos cognitius i metacognitius de planificació, textualització i revisió. Aquesta obra és fruit d'una llarga experiència de pràctica docent, tant amb alumnes que accedeixen sense dificultats a l'aprenentatge de l'escriptura, com amb alumnes que presenten alguna necessitat educativa especial i requereixen més suport i unes estratègies específiques.
Añadir a mis favoritos
Compartir