- Editorial: COLUMNA
- Año de edición: 2021
- Materia: Astronomia
- ISBN: 978-84-664-2745-6
- Páginas: 352
- Colección: No Ficció
- Idioma: Español
Ahorras un 5,0%
20,90 €
19,86 €
Alerta disponibilidad onlineAhorras un 5,0%
20,90 €
19,86 €
Per primera vegada, un catedràtic dAstronomia afirma haver trobat levidència de vida extraterrestre.
Loctubre del 2017 científics ubicats a lobservatori de Haleakala, a Hawaii, van detectar un objecte intereste?lar en moviment dins del sistema solar i prou a prop de la Terra. Primer el van catalogar com a cometa i finalment com a asteroide, tot i que es comportava de manera molt diferent de qualsevol altre asteroide o cometa del nostre sistema solar. De fet, com més lobservaven els científics, més estrany els semblava.
Quan Avi Loeb, catedràtic dAstronomia de Harvard, va suggerir que aquell objecte, que havien batejat com a Oumuamua, era la primera evidència de vida i tecnologia extraterrestres a lespai, es va desfermar el debat científic més rellevant de les últimes dècades.
En aquest llibre, Loeb presenta per primera vegada la seva teoria al gran públic i descriu les profundes implicacions que té per a la ciència, la religió i el futur de la nostra espècie i el nostre planeta. Un viatge fascinant per lunivers des dels orígens dels temps, de lespai i de la vida, que ens convida a desafiar els límits de la nostra imaginació i a esperar linesperat.
Añadir a mis favoritos
Compartir