GUIA D'INNOVACIÓ EN MÀRQUETING I PROCESSOS COMERCIALS

GUIA D'INNOVACIÓ EN MÀRQUETING I PROCESSOS COMERCIALS

12,00 €

  • Editorial: ENTIDAD DIARIO OFIC. CATALUÑA
  • Año de edición:
  • Materia: Empresa
  • ISBN: 978-84-393-8383-3
  • Páginas: 150
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

12,00

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Guia pràctica per a la consecució de dos objectius: primer, posar a disposició d e l'empresa un procés de reflexió estratègica orientada al mercat, i segon, ofer ir una metodologia per a l'execució de l'estratègia en l'àmbit comercial i de mà rqueting que tingui present la innovació i que sigui també útil per a qualsevol empresa. L'obra està dividida en vuit capítols: disseny i gestió d'una estratègi a innovadora orientada al mercat; la variable producte; la variable preu; la var iable distribució; la variable promoció/comunicació; innovació en els processos comercials; retenció i fidelització de clients, i reflexió sobre tendències en m àrqueting i vendes.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar