I ELS HOMES, QUÈ?

I ELS HOMES, QUÈ?

Ahorras un 5,0%

21,90 €

20,81 €

  • Editorial: ANAGRAMA
  • Año de edición:
  • Materia: Ensayos
  • ISBN: 978-84-339-4671-3
  • Páginas: 320
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: Llibres Anagrama
  • Idioma: Inglés

Ahorras un 5,0%

21,90

20,81

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Ahorras un 5,0%

21,90 €

20,81 €

Un retrat agut i desvergonyit de la masculinitat contemporània. Qualsevol feminista que hagi conversat en públic sobre les frustracions i les càrregues innates de laventura de ser dona haurà hagut de respondre alguna vegada a la pregunta: «I els homes, què ».Amb la mateixa perspicàcia, lucidesa i insolència amb què ha abordat lunivers femení fins avui, Caitlin Moran sendinsa aquí en el masculí i intenta desentranyar lorigen de les nostres idees sobre com «hauria» de ser un home i pensar si ha arribat el moment de canviar-les. Així, després danalitzar com la societat occidental veu la masculinitat, Moran arriba a la conclusió que potser, al capdavall, els problemes del feminisme són també els problemes dels homes. Aquest llibre repassa les converses i lamistat entre homes, la relació que tenen amb els seus cossos, com es vesteixen, com veuen el sexe (i la pornografia!), com parlen amb les dones, com senfronten a la paternitat, a la maduresa, a la malaltia i, finalment, a la vellesa.I els homes, què és el que passa quan una feminista prolífica i enginyosa dirigeix la mirada cap al sexe oposat, recopila informa

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar