KEY SUCCESS FACTORS OF THE SME INTERNATIONALISATION. A CROSS-COUNTRY PERSPECTIVE

KEY SUCCESS FACTORS OF THE SME INTERNATIONALISATION. A CROSS-COUNTRY PERSPECTIVE

132,43 €

  • Editorial: EMERALD
  • Año de edición:
  • Materia: Finanzas
  • ISBN: 978-1-78754-278-5
  • Páginas: 254
  • Encuadernación: Cartoné
  • Idioma: Inglés

132,43

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

132,43 €

Enviar a un amigo

This collective book offers a cross-country perspective on the internationalisation of small and medium-sized enterprises (SMEs). Scholars from prestigious institutions in Europe, North America, Australia and China provide new insights on how SMEs develop and perform their international activities. Their innovative approach is particularly useful to understand the major role played by SMEs in today's global economy. The authors identify key factors that facilitate the international expansion of SMEs. They explain how SMEs can succeed in their development in both mature and emerging economies. Their findings are based on quantitative surveys and in-depth case studies, and the resulting recommendations are provided to help SME managers increase the performance of their international activities.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar