LA GESTIÓ DE LA QUALITAT EN EL TURISME

LA GESTIÓ DE LA QUALITAT EN EL TURISME

30,00 €

  • Editorial: EDITORIAL UOC
  • Año de edición:
  • Materia: Industria
  • ISBN: 978-84-9116-004-5
  • Páginas: 340
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: Manuals
  • Idioma: Catalán

30,00

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

30,00 €

L'aposta per la qualitat ha esdevingut el centre d'atenció de les estratègies competitives de les empreses i destinacions turístiques. El concepte de qualitat com a orientació al client s'ha establert amb fermesa en la cultura organitzativa, però la posada en pràctica d'aquesta filosofia continua essent un dels elements de la gestió més difícils d'aconseguir. Aquest llibre va adreçat a qualsevol professional del sector turístic ja sigui el seu àmbit d'actuació públic o privat i el subsector d'activitat en què opera el del transport, una agència o un allotjament interessat en implantar un sistema de qualitat. Amb aquest objectiu s'exposen els models de referència per a la gestió de la qualitat, prestant especial atenció a les peculiaritats d'aquesta gestió en el sector serveis. A més es detalla com implantar sistemes de qualitat tant en els establiments com en les destinacions turístiques, per tal de definir, sistematitzar i millorar els seus processos productius i de servei el client.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar