LES MULTINACIONALS DE L'ENTRETENIMENT

LES MULTINACIONALS DE L'ENTRETENIMENT

FUTBOL, DIPLOMACIA, IDENTITAT I TECNOLOGIA

22,00 €

  • Editorial: EDITORIAL UOC
  • Año de edición:
  • Materia: Sociología
  • ISBN: 978-84-9180-685-1
  • Páginas: 222
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: Manuals
  • Idioma: Catalán

22,00

Añadir a mi cesta

Consigue 1,10 puntos TROA

En stock Pídelo ahora y recíbelo en tu casa el día 01/05/2024

22,00 €

Consigue 1,10 puntos TROA

Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de l?entreteniment» en l?època de la globalització és l?objecte d?estudi del present llibre. Aquesta obra parteix d'un estudi diacrònic de les diferents teories amb què s?ha afrontat l?anàlisi del procés de globalització de l'esport i s'endinsa en el concepte del «complex mediàtic i esportiu global». Seguidament, amb voluntat exemplificadora, es focalitza en les principals transformacions del negoci del futbol en l'inici del segle XXI: la transformació del negoci del futbol en un negoci de l?entreteniment, la transformació dels clubs en agents paradiplomàtics, la volatilització de les identitats locals d?aquests clubs en un entorn de globalitat i, finalment, la irrupció dels esports electrònics (e-Sports) com a un àmbit de creixement futur per a la indústria.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar