MANIFEST ANIMALISTA
LA CAUSA ANIMAL COM A CAMÍ PER A UN NOU HUMANISME
Corine PelluchonAhorras un 5,0%
7,90 €
7,51 €
- Editorial: ROSA DELS VENTS
- Año de edición: 2018
- Materia: Otros géneros literarios
- ISBN: 978-84-16930-12-8
- Páginas: 144
- Encuadernación: Rústica
- Colección: < Genérica >
- Idioma: Catalán
Ahorras un 5,0%
7,90 €
7,51 €
Alerta disponibilidad onlineAhorras un 5,0%
7,90 €
7,51 €
La violència contra els animals és un atac directe a la nostra humanitat. Això demostra Corine Pelluchon en aquest breu, pragmàtic, i controvertit assaig que suposa una contribució radical a l'ètica i la filosofia política.Lluitar contra el maltractament animal és rebel·lar-se contra una societat basada en l'explotació, i per això la causa animalista és una qüestió política major que ens concerneix a tots, més enllà d'ideologies o conflictes d'interessos.Amb un estil viu, persuasiu i inspirador, l'autora proposa un camí possible i factible per portar aquest debat a l'esfera política amb tanta claredat i urgència com sigui possible.Ressenyes:
«Corine Pelluchon ho explica tot absolutament bé en tot just un centenar de pàgines: per ser una alternativa vàlida, és imprescindible polititzar la causa animal.»
Luce Lapin, Charlie Hebdo«L'objectiu principal de l'autora està completament assolit en aquest Manifest animalista: dóna al lector les claus que li permetran ampliar el radi d'acció de l'humanisme als animals.»
Philippe Douroux, Libération«Una perspectiva bella i ambiciosa.»
Isabelle Gravillon, Femme Majuscule«Un llibre d'intervenció política, tan compromès com lúcid.»
Robert Jules, La Tribune«Una de les moltes i grans qualitats d'aquest Manifest animalista és que, en tot moment, el seu projecte està exposat de manera perfectament creïble i realitzable. Precisament per això, l'autora no es fa cap il·lusió sobre la dificultat que suposa introduir la qüestió animal en el debat polític.»
Hicham-Stéphane Afeissa, Non Fiction
Añadir a mis favoritos
Compartir