SECRET DE BRUIXA 3

SECRET DE BRUIXA 3

Ahorras un 5,0%

15,95 €

15,15 €

  • Editorial: ALFAGUARA
  • Año de edición:
  • Materia: Narrativa de 14 a 16 años
  • ISBN: 979-13-87741-18-1
  • Páginas: 208
  • Encuadernación: Cartoné
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

Ahorras un 5,0%

15,95

15,15

Añadir a mi cesta
En stock Pídelo ahora y recíbelo en tu casa el día 14/05/2026

Ahorras un 5,0%

15,95 €

15,15 €

Misteri, amistat i molta màgia t'esperen a Secret de bruixa, la nova sèrie de Patricia García-Rojo. Si tens més de 9 anys i t'agrada la màgia, aquesta sèrie és per a tu! Tip de bruixa núm. 1: Recorda portar el necesser de bruixa a classe (mai no se sap quan necessitaràs fer un encanteri d'emergència) Tip de bruixa núm. 2: Si t'arriba un llibre d'encanteris per sorpresa, guarda'l i espera que la teva tutora bruixa et trobi. Tip de bruixa núm. 3: No et fiïs dels caçadors de bruixes. De vegades, la vida a l'insti és complicada. Molts drames, deures, exàmens… erò, a qui li importa, tot això, si pots fer un encanteri de la sort? Ser bruixa és una passada. Sobretot, si comparteixes màgia amb dues amigues com la Beth i la Zoe. També hi ha aquell noi que no et treus del cap i que resulta ue és un caçador de bruixes… I aquesta nit ha aparegut a la meva habitació un llibre d'encanteris. Ara t'ho explico tot. Però tu no ho expliquis a ningú. És un... SECRET DE BRUIXA. Coneix tots els secrets de la màgia i converteix-te en una bruixa fantàstica amb la Mia, la Beth i la Zoe! - Obre el llibre i deixa't encisar per una història màgica de l'autora d'Els Caçamisteris, Patricia García-Rojo. Ideal a partir de 9 anys! - El seu disseny en tinta morada i les il·lustracions a pàgina completa t'embruixaran perquè no vulguis deixar de llegir. - Segueix els consells del Conciliàbul Màgic per descobrir la teva màgia i posa en pràctica els consells de bruixa. Ja veuràs quants encanteris aprendràs! - Fes el test de bruixa del final del llibre i… descobreix quin tipus de màgia natural domines!

Más libros de este autor

Ver todos
Patricia García-Rojo

Patricia García-Rojo

(Jaén, 1984) Licenciada en Filología Hispánica y profesora de Lengua Castellana y Literatura en un instituto desde 2008. En 2007 ganó el premio Andalucía Joven de Narrativa con su novela "La Fábrica Creátor". En 2012 publicó su primer libro de poemas, "Amar es aquí". En 2013 quedó finalista del Premio Gran Angular con "Lobo. El camino de la venganza", que fue publicada posteriormente dentro de la colección Gran Angular (Editorial SM). En diciembre de 2014 vio la luz su segundo poemario "El hombre, la casa, la luz". Ha participado en ... [Leer más]

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar