- Editorial: VIENA EDICIONES
- Año de edición: 2014
- Materia: Narrativa contemporánea
- ISBN: 978-84-8330-810-3
- Páginas: 112
- Encuadernación: Rústica
- Colección: < Genérica >
- Idioma: Catalán
Ahorras un 5,0%
13,50 €
12,83 €
Alerta disponibilidad onlineAhorras un 5,0%
13,50 €
12,83 €
El llibre està format per disset contes en què amb un espectacular maneig de la paraula descriu uns caràcters un xic estranys, sobre tot tancats en sí mateixos, incapaços -volent o per força- de transmetre els seus pensaments o sentiments a qui més estimen.
Dins una aparença de normalitat cada conte es desenvolupa com dins un marc de grans horitzons i a la vegada amb lofec de la impotència per sortir-ne.
A Mal de mar els sentiments equívocs, illícits i no compartits o a Els separats lengany de unes relacions que ingènuament el protagonista pensa poder acabar quan voldrà, com a algun altre dels contes, ens endinsa en un fatalisme sense crits i sense retorn.
Realment duna sorprenent virtuosisme literari que porta a sentir-se espectador sense dret a intervenir. Es remarcable Chop-suey, la descripció de la maternitat.

Añadir a mis favoritos
Compartir