UNA ÍNDIA INDOMABLE

UNA ÍNDIA INDOMABLE

Ahorras un 5,0%

19,90 €

18,91 €

  • Editorial: PORTIC
  • Año de edición:
  • Materia: Libros de viajes
  • ISBN: 978-84-9809-597-5
  • Páginas: 280
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Español

Ahorras un 5,0%

19,90

18,91

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Ahorras un 5,0%

19,90 €

18,91 €

Un viatge a l'Índia de la mà del llibreter de la Documenta Josep Cots ideal per conèixer un país inimaginable i apassionant. Una dona ens va assegurar que aquest país només provocava dues reaccions radicals: o te nenamoraves o el detestaves des del primer moment. Josep Cots, llibreter de la Documenta, de Barcelona, a partir del viatge que va fer a lÍndia amb la seva dona el 2018 un més dels molts viatges que des del 1982 han fet a aquest país, ens submergeix del tot en la vida del gegant del subcontinent asiàtic: gent, religió, història, cultura, costums, art Tot passa per la seva mirada i per una ploma que equilibra narració i documentació, dada històrica, inventari de localitzacions, petites anècdotes i reflexió des de molts angles. Des de Calcuta i els estats més orientals, fins a Delhi i al centre de lÍndia; des de Darjeeling al peu de lHimàlaia fins a la Goa paradisíaca de loceà Índic, en resulta un llibre de viatges conscienciós, personal i amè, que ens descobreix un país tan popular en limaginari com realment desconegut.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar