COP DE LLUM

COP DE LLUM

Ahorras un 5,0%

20,50 €

19,48 €

  • Editorial: SEGONA PERIFÈRIA
  • Año de edición:
  • Materia: Literatura
  • ISBN: 978-84-19059-48-2
  • Páginas: 232
  • Encuadernación: Rústica
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

Ahorras un 5,0%

20,50

19,48

Añadir a mi cesta
En stock Pídelo ahora y recíbelo en tu casa el día 08/04/2026

Ahorras un 5,0%

20,50 €

19,48 €

En un pavelló de mala mort de Reno, Nevada, tenen lloc les últimes rondes del torneig Filles d’Amèrica. Vuit boxejadores menors de divuit anys competiran per ser la millor de la categoria. A unes les impulsa l’esperança, a unes altres l’ambició. O el trauma. O el desig de control sobre el caos. O la follia.

Mentre se succeeixen els assalts i els combats, al mateix temps que els cossos de les boxejadores es busquen i es colpegen dins del ring, el lector de Cop de llum presenciarà un altre tipus de lluita: la que es lliura en el pensament d’aquestes noies. Quins fets les han conduït fins aquí? Per què lluiten? Contra qui? Qui són? Qui seran? Quina empremta deixarà en les seves vides la derrota o la victòria? En aquesta novel·la, el passat, el present i el futur són una mateixa cosa.

«Cop de llum» és el debut de Rita Bullwinkel. És frenètica, rítmica i sorprenent, d’estil agosarat i mirada revolucionària. Ha estat finalista del premi Pulitzer i candidata al premi Booker, entre molts altres premis. No els ha guanyat. Però aquest només és el primer assalt d’una autora que caldrà seguir amb atenció.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar